Întrebări frecvente

Ce este Xcashback si cum funcţionează?

Xcashback este un sistem 100% gratuit care are la bază principiul "câstig pentru toate părţile implicate". Astfel, tu cumperi ceea ce iti place, magazinele noastre partenere fac vanzări, iar noi pentru acest lucru primim un comision.

Cashback-ul reprezintă mai mult de jumatate din comisionul nostru si se înregistrează în contul tău de utilizator Xcashback, dupa ce comanda online din magazin a fost efectuată cu succes.

Ce trebuie să fac ca să primesc cashback?

Tot ce trebuie sa faci este să te inregistrezi pe site-ul nostru, să accesezi magazinele noastre partenere care te intereseaza, iar apoi să cumperi ceea ce iţi place in mod obişnuit.

Cashback-ul se inregistrează doar daca comanda a fost efectuată online prin intermediul coşului de cumpărături de pe site-ul magazinului, nu şi prin telefon, chat ori email.

Mai primesc cashback daca sunt deja client al unor magazine din sistemul xcashback.ro?

Da, primeşti cashback şi daca eşti deja client al magazinelor partenere din sistemul nostru.

Cum se calculează cashback-ul?

Cashback-ul se calculează din valoarea produselor fară TVA, transport sau alte taxe adiţionale.

Ce inseamnă cashback variabil?

Inseamnă că procentul pe care îl primesti înapoi variaza în funcţie de categoria de produse a magazinului sau de promoţiile acestuia.

Când primesc cashback-ul aferent cumpărăturilor?

Cashback-ul se inregistrează in contul tău de utilizator in maximum 24 de ore de la plasarea comenzii in magazin.

De ce nu s-a inregistrat cashback-ul desi a trecut mai mult de 24 de ore?

In cazul în care au trecut mai mult de 24 de ore de la plasarea comenzii si nu s-a înregistrat cashback-ul, te rugăm să ne contactezi, oferind următoarele informaţii:

1. Dispozitivul folosit pentru plasarea comenzii (Sistem PC, Telefon mobil, Tableta, Alt dispozitiv)
2. Sistemul de operare de pe dispozitivul folosit (iOS, Android, Windows, Linux)
3. Daca comanda a fost efectuata pe site sau in aplicatia magazinului.
4. Modalitatea de plata aleasa.
5. Modalitatea de transport aleasa
6. Daca comanda a fost efectuata cu cont in magazinul on-line sau nu
7. Nr. comenzii si valoarea acesteia fara TVA si transport

Ce reprezintă starea comisionului?

În aşteptare
Comisionul a fost înregistrat cu succes si urmează să fie validat de către magazinul partener.

Aprobat
Comisionul a fost validat de către magazinul partener si urmează sa fie plătit în contul nostru.

Plătibil
Comisionul a fost plătit de către magazinul partener în contul nostru şi este disponibil pentru cererea de plată.

Plătit
Comisionul a fost inclus într-o cerere de plată finalizată.

Anulat
Comisionul a fost respins de către magazinul partener fie pentru că ai anulat/returnat comanda ori pentru că a fost înregistrat datorită unei erori.

Cât timp durează procesarea unui cashback?

Procesarea nu ţine de noi ci de magazinele noastre partenere, iar timpul de procesare variază de la un magazin la altul, în funcţie de politica internă a acestuia si de perioada maximă în care se pot returna produsele cumpărate.

De la starea "În aşteptare" la starea "Plătibil" pot trece în anumite cazuri peste 60 de zile, dar mai important decât timpul de aşteptare este faptul că primeşti nişte bani înapoi în urma unor cumpărături pe care oricum probabil le făceai.

De ce s-a modificat valoarea comisionului?

Valoarea comisionului se modifică în cazul în care valoarea comenzii iniţiale s-a modificat din motive precum lipsă stoc la anumite produse.

De ce s-a anulat comisionul?

Comisionul se anuleză în cazul în care comanda a fost anulată sau returnată ori dacă comanda s-a înregistrat in sistem din cauza unei erori.

Mai primesc cashback dacă anulez sau returnez comanda?

Nu. In ambele cazuri cashback-ul va fi anulat.

Ce sunt punctele de recompensă şi ce pot face cu ele?

Punctele de recompensă sunt puncte pe care le primeşti pentru multe dintre activităţile ce se pot face pe site-ul nostru. Activităţi precum: postarea unei recenzii, participarea la discuţii in cadrul comunităţii, instalarea extensiei noastre pentru browser, scrierea unui testimonial, etc.

Punctele de recompensă pot fi schimbate în bani atunci când se acumulează cel putin 1000 de puncte în contul tău.

Când pot face o cerere de plată?

Poţi face o cerere de plată în momentul în care in contul tău se acumulează minimum 50,00 RON cu starea "Plătibil".

Modalitati de plata disponibile: Transfer bancar, PayPal.
Înapoi
Sus